Ürün Açıklaması
Ürün Kodu :
CERMAX 100 TON 50 MM STROKLU HİDROLİK SİLİNDİR TEK TESİRLİ YAY GERİ DÖNÜŞLÜ RSC-10050
HİDROLİK SİLİNDİR NEDİR?
Popüler tanım olarak bir "piston" olarak silindir, piston ve piston çubuğunun (veya daha fazla) olan bütün yapı anlamına gelir. Bunun yerine, piston dahili silindir haznenin iki parçasını ayıran kısa, silindirik metal bileşenidir.
Hidrolik silindirler basınç oluşturarak hidrolik silindirin içerisindeki pistonları ileri geri hareket ettirmeye ve kaldırma, çektirme ve ittirme kuvvetini oluşturur. Namlu silindir piston çubuğu dışarı çıkar (ayrıca bezi olarak da adlandırılır) ve silindir kafası (aynı zamanda kapak olarak da adlandırılır), silindir alt ve diğer ucu ile bir ucundan kapalıdır. Segman ve mühürler sürgülüdür. Piston iki odadan, alt bölmeye (kapak ucu) ve piston kolu yan odaya (çubuk ucu / baş ucu) içine silindirin içini böler.
Flanşlar , trunyonları , clevises , Pabucu ortak silindir montaj seçenekleri vardır. Piston kolu da çekme / bastırma nesne veya makineleri birbirine bağlar.
Hidrolik silindir bu sistemin aktüatör ya da "motor" tarafıdır. Hidrolik sistemi "jeneratör" tarafı olduğu hidrolik pompa pistonu hareket ettirmek için, hidrolik silindirin bir sıvı yağ ya da sabit düzenlenmiş akışına getirir. Piston haznedenin diğer odası içindeki yağ iter. Biz petrol uzatma inme sırasında, kapak ucundan girer ve çubuk ucu / baş ucunda yağ basıncı yaklaşık olarak sıfır olduğunu varsayarsak, kuvvet F piston kolunun üzerindeki basınç eşittir P silindir zamanlarda piston alanı içinde A :
Geri çekme vuruş sırasında, yağ başlık ucundan çubuk ucuna ve bir yağ olarak baş (veya bezi) pompalanır ise, baskı olmaksızın geri rezervuara akar çubuk ucundan içindeki sıvı basıncı (Çekme Kuvveti) / (piston alanı - piston kolu alanı):

ÖNEMLİ UYARI: Hidrolik silindir parçalarında ağır hasar varsa, profesyonel bir onarım uzman yardımı ile yeni parçalar ile değiştirmeniz tavsiye edilir. Kendi imkanlarınız ile onarmaya çalışmanız hatalara yol açabilir. Yukarıdaki adımları izleyerek, hidrolik silindir tamirini gerçekleştirebilirsiniz. Parçalara montaj sonrası nem veya kir girmesini önleyiniz ya da düzenli olarak her kullanım sonrası temizleyiniz.
TEKNİK ÖZELLİKLER
KOD (STOCK CODE) |
|
RSC-10050 |
ÇALIŞMA TONAJI (CAPACİTY) |
TON |
100 |
STROK (STROKE) |
MM |
50 |
KAPALI BOY (CLOSED HEİGHT) |
MM (H) |
135 |
SİLİNDİR DIŞ ÇAP (HYDRAULİC CYLİNDER DİAMETER) |
MM (A) |
165 |
SİLİNDİR PİSTON ÇAP (STROKE DİAMETER) |
MM (B) |
92 |
KULLANILAN POMPA MODELİ (USED HYDRAULİC PUMP) |
|
CP-700B |
AĞIRLIK (TOTAL WEİGHT CYLİNDER) |
KG (SİLİNDİR + POMPA) |
19+13 |
HİDROLİK SİLİNDİR PARÇALARI NELERDEN OLUŞUR?
SİLİNDİR BLOĞU
Silindir gövdesinin ana işlevi silindir basıncını dengelemek ve tutmaktır. Silindir bloğu çoğunlukla dikişsiz borudan imal edilir. Silindir bloğu honlanmıştır.
SİLİNDİR TABANI VEYA KAPAĞI
Kapak kaynak, diş açma, cıvata ya da rot vasıtasıyla gövdeye bağlanır. Kapak boyutu eğime göre belirlenir.
SİLİNDİR KAFASI
Kafa entegre çubuk sızdırmazlık düzenlemesi veya mühür bezi kabul seçeneği içerir. Kafa parçacığı, cıvatalar ya da rot vasıtasıyla gövdeye bağlanır.
PİSTON
Pistonun ana işlevi haznenin içindeki basınç bölgelerini ayırmaktır. Piston uygun oluklar ile işlenmiştir elastomerik veya metal mühürler ve yatak elemanları. Bu mühürler tek etkili veya çift etkili olabilir. Pistonun her iki tarafı arasındaki basınç farkı genişletmek ve geri çekmek için silindir mevcuttur. Piston parçacığı, cıvata veya lineer hareket aktarma somunlar vasıtası ile piston kolu ile takılır.
PİSTON ÇUBUĞU
Piston çubuğu genellikle pistona takılan ve çubuğun uç başı boyunca uzanan silindir, soğuk haddelenmiş çelikten yapılmış olup paslanmaz malzemeden imal edilir. Iki çubuk uç silindir olarak, aktüatör, pistonun her iki tarafından ve namlu her iki ucundan dışarı uzanan bir çubuk vardır. Piston kolu işi makine bileşeni hidrolik aktüatör bağlar. Bu bağlantı, bir makine iplik biçiminde ya da bir montaj ekinde olabilir.
MÜHÜR BEZİ
Silindir kafası, çubuğun ve kafa arasındaki ara geçen sızmasını önlemek için basınçlı yağ contalar ile donatılmıştır. Bu alan mühür bezi olarak adlandırılır. Bir mühür bezinin avantajı kolay kaldırma ve mühür yerine geçer. Mühür bezi elemanları, silecek / kazıyıcı ve statik mührünü taşıyan bir ilk mühür, ikincil bir mühür / tampon mührünü içerir. Bazı durumlarda, özellikle de küçük bir hidrolik silindir olarak, çubuk bezi ve taşıyıcı elemanlar bir tek yekpare parçadan üretilir.
KULLANILDIĞINDA DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN KURALLAR

GÜVENLİK, KULLANICI VE BAKIM TALİMATLARINI DİKKATLİCE OKUYUNUZ. BU BASİT KURALLARA RİAYET EDİLMEMESİ DURUMUNDA YARALANMALAR VE İŞ ÖLÜMLERİNE KADAR GİDİLEBİLİR.
ÖNCE İŞ GÜVENLİĞİ
- SİLİNDİR SAĞLAM VE YATAY YÜZEYDE OLMALIDIR.
- SİLİNDİRİ EĞİMLİ YERLERDE KULLANMAYINIZ.
- OPERASYON SÜRESİNCE YÜK İLE GÜVENLİ MESAFE ARALIĞINI KORUYUNUZ.
- HİÇBİR ŞEKİLDE YÜKÜN ALTINA GİRMEYİNİZ.
- KAPLİNLERİN TEMİZ VE BAĞLANTININ EMNİYETLİ BİR ŞEKİLDE TAMAMLANDIĞINDAN EMİN OLUNUZ.
- SİLİNDİR NOMİNAL KAPASİTESİNİ ASLA AŞMAYINIZ. BASINÇ KONTROLÜ İÇİN KESİNLİKLE ÖLÇÜ ALETİ KULLANILMASI TAVSİYE EDİLİR.
- HORTUMLARDA SERT KIVRIMLAR OLMASINI ÖNLEYİNİZ VE ÜZERLERİNE OBJE DÜŞÜRMEYİNİZ.
-PİSTON TAMAMEN GERİ ÇEKİLENE KADAR KAPLİN BAĞLANTISINI ASLA KESMEYİNİZ. SİLİNDİRİ DURDURMAK İÇİN DAİMA VALF KULLANINIZ.
- AŞIRI ISIDAN VE 65 DERECE ÜZERİ SICAKLIKTAN KAÇININIZ.
- SİLİNDİRİ BAŞLIK OLMADAN KULLANMAYINIZ.
- BAĞLANTI RAKORLARINI SIKARKEN AŞIRI KUVVET UYGULANMAKTAN KAÇININ. ALET KULLANMAYINIZ.
- EL POMPALARI VE KRİKOLARDA UZATMA KOLU KULLANMAYINIZ.
- UYGUN YAĞI KULLANINIZ. YAĞ FAZLALIĞI POMPAYI ETKİSİZ HALE GETİRİR.
ÇOK ÖNEMLİ: FREN HİDROLİK YAĞI KULLANMAYINIZ.